סיפור אהבה בתוך דירה דיסקרטית בתל אביב

היה חשוב לנו לשמור על האהבה שלנו, מדי פעם היינו נפשים בצורה חשאית הראויה, אחרי הכול כזוג נשוי ולא מאושר הפרטיות שלנו הייתה מעל לכל.

הכרנו במקום העבודה הקודם שלי והאהבה ניצתה ביננו, הוא בדיוק החל לטפל באשתו שהייתה חולה ולא יכול היה לעזוב אותה, למעשה לא רציתי שיעזוב, הזיונים היו מדהימים, הריגוש השבועי הספיק ובתור אחת שיש לה ילדים קטנים זה הספיק לי, לא רציתי יותר מדי, רק לראות אותו בזמן שבעלי היה נוסע לפגישות העסקים שלו.

את הפגישה בשבוע שעבר מימשנו באמצעות דירה דיסקרטית במרכז הארץ, יש המון אפשרות וזו בהחלט הייתה אפשרות של פעם אחת בחיים.

לרוב היינו נפגשים בדירה של חבר שלו אבל אז הדירה הייתה תפוסה וזה אילץ אותה לחפש מקום אחר לקן האהבה שלנו. המקום היה מדהים, שכרנו מקום דווקא מדליק בצפון הארץ, בעלי נסע לפגישת עסקים, הילדים נשארו אצל אימא שלי וזה בהחלט זמן להיפגש, לחוות את כל החוויות ולהגשים את הפנטזיות הכי רטובות שלנו בדיוק כפי שאנחנו אוהבים ורוצים.

אז הגענו לדירה המדהימה, הנוף היה משגע ובלתי נתפס וזה בהחלט תרם לאווירה, לרומנטיקה ולחשקים שלנו להיות ביחד, להרגיש את הדברים ולהפוך אותם מושלמים יותר.

אדי לא יכול היה להתאפק יותר, הוא תפס אותי, אחז אותי בחוזקה והפיל אותי על המיטה מנשק כל חלק וחלק בגוף שלי, קורע מעליי את החולצה, פורם את הכפתורים ומתחיל לנשק לי את הפטמות, מלקק בלהט את תנוך האוזן שלי, הצוואר, השדיים, הטבור ועז הכוס, הוא מפסק לי את הרגליים, מזיז את התחתונים מחדיר את האצבעות שלו לתוכי ומתחיל לזיין אותי חזק איתן.

אוח אני מתה עליך אוח אל תפסיק, הוא ממשיך ומזיין אותה חזק עם האצבעות והיא שולחת את היד שלה לזין שלו, לופתת אותו חזק ומביאה לו ביד בזמן שהוא מביא לה ביד ומגרה אותה עוד ועוד.

פתאום ללא התרעה, היא מסתובבת אליו, לוקחת את הזין שלו לתוך הפה שלה ומתחילה למצוץ… “איך אני אוהב שאת עושה את זה” הוא לוחש לה והיא ממשיכה כשהוא אוחז חזק בראש שלה, גורם לה לבלוע את האיבר שלו יותר ויותר עמוק. “כן עמוק יותר תמצצי את הזונה שלי” הוא אומר ומדליק אותה יותר גורם לה להישאב לסקס האחר שלהם, זה שיודע לפזר את הפרפרים בצורה שווה בתוך הבטן שלה, בגוף שלה, בכוס שלה הרטוב הזה. היא מוצצת ומדמיינת איך הוא בתוכה, מחדיר את עצמו אליה.

“הזמן עובר שנהנים אממ אחלה דירה דיסקרטית בחרת לנו היא אומרת והוא הופך אותה על הגב, מפסק את רגליה ..”בואי אני רוצה להרגיש את כולך” אומר והנה זה קורה מה שהיא הכי אוהבת, הוא בתוכי ורגליה נכרכות סביב הישבן השרירי שלו, מרגישה איך הוא מחדיר את הזין שלו עמוק לתוכה, משחק לה עם הדגדגן ובו זמנית מזיין אותה חזק בדיוק כמו שהיא אוהבת, בדיוק כמו שהיא רוצה ורגילה.

היא מסובבת אותו, משכיבה אותו על הגב ומתיישבת לו על הזין, “עכשיו תורי לרכוב עליך” היא צוחקת ומתיישבת עליו, מחדירה את הזין שלו פנימה עמוק. “עכשיו תורי לזיין אותך” מחייכת אליו שולחת את הלשון הרטובה שפוגשת את הלשון שלו ויחד הם מזדיינים בטירוף, האיבר שלו עמוק בתוכה ושאי אפשר יותר הם גומרים יחד, אוחזים זה בידיים של זו, משלבים זרועות ומתרפקים זה לזרועות זו.

Leave a comment

Be the first to comment on this story